Biologisch als exclusief product?

As donderdag 18 april is de BioAcademy dag waarin Peter Erik Ywema vanuit zijn visie en ervaringen met ons over de biologische sector als marktspeler meedenkt. Jaarlijks organiseert de BioAcademy deze dag om kennis en inspiratie uit te wisselen. De dag wordt georganiseerd voor partners van de BioAcademy maar is dit jaar ook voor geïnteresseerden in de BioAcademy.

Een deel van de BioAcademydag richt zich op het gezamenlijk inhoudelijk uitwisselen en het maken van een gezamenlijke verdiepingslag. Vorig jaar heeft Ronald van Marle op de BioAcademydag de discussie aangezwengeld en de stelling geponeerd dat het grote bedrijfsleven de macht over bioproducten langzaam over neemt en naar zich toe trekt. Dit heeft veel stof doen opwaaien. Dit jaar hebben we Peter Erik Ywema als voormalig algemeen directeur van hét wereldwijde duurzaamheidsplatform van de levensmiddelen industrie www.saiplatform.org gevraagd om vanuit zijn ervaringen en visie mee te denken hoe we als biosector het beste kunnen omgaan met deze machts-en marktverhoudingen.

Peter Erik Ywema deel zijn visie in een presentatie ‘Biologisch als exclusief product?’ en in de afrondende forum discussie is er ruimte om op specifieke vragen gezamenlijk in uitwisseling te discussiëren.

De dag bestaat buiten inhoudelijke uitwisseling en inspiratie uit workshops waarin ieder kan werken aan eigen competenties, in een workshop naar keuze:

√ werken aan je presentatie: Neem een presentatie van 1 min mee!

Waar voldoet een goede presentatie aan? Welke boodschap wil ik overbrengen en hoe zorg ik dat dit goed wordt ontvangen? Hoe komt het over en hoe werkt dat in het brein?

√ e-learning. Is dit het nieuwe leren, of blijven we ook gewoon cursus geven? We gaan verkennen of en hoe e-learning bij jouw aanbod kan helpen. En we ontwerpen een e-learning module voor jouw cursus of project.

√ biologische borging en controle, in samenwerking met SKAL

“Welke informatie is belangrijk om over te dragen en hoe? Hoe zorgen we ervoor dat de juiste kennis in huis is bij iedereen wanneer het bedrijf groeit?

As donderdag 18 april is de BioAcademy dag waarin Peter Erik Ywema vanuit zijn visie en ervaringen met ons over de biologische sector als marktspeler meedenkt. Jaarlijks organiseert de BioAcademy deze dag om kennis en inspiratie uit te wisselen. De dag wordt georganiseerd voor partners van de BioAcademy maar is dit jaar ook voor geïnteresseerden in de BioAcademy.

Een deel van de BioAcademydag richt zich op het gezamenlijk inhoudelijk uitwisselen en het maken van een gezamenlijke verdiepingslag. Vorig jaar heeft Ronald van Marle op de BioAcademydag de discussie aangezwengeld en de stelling geponeerd dat het grote bedrijfsleven de macht over bioproducten langzaam over neemt en naar zich toe trekt. Dit heeft veel stof doen opwaaien. Dit jaar hebben we Peter Erik Ywema als voormalig algemeen directeur van hét wereldwijde duurzaamheidsplatform van de levensmiddelen industrie www.saiplatform.org gevraagd om vanuit zijn ervaringen en visie mee te denken hoe we als biosector het beste kunnen omgaan met deze machts-en marktverhoudingen.

Peter Erik Ywema deel zijn visie in een presentatie ‘Biologisch als exclusief product?’ en in de afrondende forum discussie is er ruimte om op specifieke vragen gezamenlijk in uitwisseling te discussiëren.

De dag bestaat buiten inhoudelijke uitwisseling en inspiratie uit workshops waarin ieder kan werken aan eigen competenties, in een workshop naar keuze:

√ werken aan je presentatie: Neem een presentatie van 1 min mee!

Waar voldoet een goede presentatie aan? Welke boodschap wil ik overbrengen en hoe zorg ik dat dit goed wordt ontvangen? Hoe komt het over en hoe werkt dat in het brein?

√ e-learning. Is dit het nieuwe leren, of blijven we ook gewoon cursus geven? We gaan verkennen of en hoe e-learning bij jouw aanbod kan helpen. En we ontwerpen een e-learning module voor jouw cursus of project.

√ biologische borging en controle, in samenwerking met SKAL

“Welke informatie is belangrijk om over te dragen en hoe? Hoe zorgen we ervoor dat de juiste kennis in huis is bij iedereen wanneer het bedrijf groeit?