Introductie in FMCG Retail (supermarkten)
U krijgt antwoord op de volgende vragen:
- Hoe positioneren retailers zich en waarin onderscheiden zij zich van concurrenten?
- Hoe is de huidige verdeling van de markt?
- Hoe worden assortimenten en promoties gemanaged?
- Waarom is er tegenwoordig zoveel aandacht voor huismerken?
- Hoe kunnen retailers en leveranciers samenwerken? En welke instrumenten kunnen daarbij worden ingezet?
- Hoe kan het rendement verbeterd worden door logistieke optimalisatie?
- Wat zijn de trends en hot issues in FMCG?
Programmaonderdelen
- Consumenten- en shoppergedrag
- Retail- en formule Management
- Marktstructuur en -ontwikkelingen
- Supply Chain Management
- Category Management
- Assortimentsmanagement
- Space Management
- Prijs- en Promotiemanagement
- Brand- en Trade Marketing
- Account Management
U krijgt tevens een overzicht en uitleg van de meest voorkomende vaktermen. Meer info vraag om de brochure mail naar: info@fmcgopleidingen.nl